Boxniing

Ska ha gympa snart, o då bidde dt boxning. Alla ba: aa då kan man få ur sej sin iilskaa, fan va braa. Haha töntar. Men lite sant är dt oxå ;) ha deet






Paniiik

Fortfortfort! Ska jag gå på Halloweenfest ikväll?

*bild från i sommras*


28/10 - 11

Dagens outfit


I'll be there for you

Sitter o myser i soffan, kollar på Vänner o dricker chai latte. Mys <3

Vad gör ni ikväll? :)


håltimme

Tjenare alla heta brudar o killar ;) Sitter i biblan, har först en timmes rast idag, sen lektion o sen en och en halv timmes rast igen. Gööött. Bloggade inte imorse för min mobil ladda ur igår, så fick be clara ta me sin laddare till skolan. Hittade ett par handskar på busshållplatsen imorse, antagligen nån som hade glömt dom. Jag tog dom, o tänker lämna in dom till västtrafiks hittegods efter skolan. Ni kanske tänker why bother? Inte mitt problem lixom. Men när jag fortfarande spelade glömde jag min saxofon på hållplatsen en gång, otroligt smart elr hur? Men då var det nån som lämnade in den, o tur dt, för den var hyrd :$ så jag tänkte om nu nån person va så snäll att han/hon orkade konka på den tunga feta saken, så kan väl jag lämna in ett par handskar. Väldigt inressant inlägg, dt här. måste dra nu, börjar. ha dt

You try to be proud of who you are But still, you've gotta let those teardrops fall away

Shooo :) sover hos MoM idag, jätte skönt, behöver inte gå upp förrän kvart över 7 o åker me Clara på bussen till skolan. Följde me till hennes stall efter skolan idag, skitlyxigt va dt där! (jämförts mitt stall dåe...) Dt va asstort. Hade på mej mina gympakläder; linne o mysbyxor - bytte om när jag kom dit - så nu stinker dom o min halsduk o kofta häst... men dt va så värt dt! Vi stod o ryktade claras sköthäst i typ en timme innan hennes lektion började, o dt va skitmysigt. Han hette Good Luck (Goodie) o va jättefin, men tror inte han gilla mej.. :( haha iaf, får ta o hänga upp mina kläder så dom inte luktar hästskit imon i skolan. Ciao!




無後顧之憂

Hade lektion me myp idag igen, dt är international days på min skola. Iaf så skulle vi lära oss, elr typ prova på, kinesiska. Haha jag sög.. Jag skrev tecknen ok men uttalet va skitdåligt. Sen skulle vi göra skyltar - på kinesiska! Min grupp fick ordet "reception" att skriva.

Vad tror ni att dt står på min arm? ;)




Every day im shufflin'

Kom hem 23 igår o gick o la mej me en gång. Var så himla trött, så dt var riktigt skönt att sova.
Efter att skolan sluta stannade Elsa o jag kvar o skolan i typ en timme, vi var skitflummiga o dt slutade me att Elsa låg raklång över bänken o jag på golvet, haha... Iaf, sen stack vi till domkyrkan, när jag köpt min halsduk gick vi till McDonalds o käka. Gött! Sen hade jag ju kör, men var tröttare än vad jag brukar, så somna nästan..! O när jag slutat ville morsan att jag skulle åka till hennes orkester, o somna faktiskt där... ;)
Ha dt!

*gammal bild*




Ny halsduk


Advisory suger kuuk :)

Med en gång när våra lärare säger att dt är ok att snacka börjar alla gapa, springa, låta. Undertbart, haha ;)
Clara berätta precis att hon inte ska va i skolan hela dagen. Vi ska ju iofs kolla på film o ba chilla men ändå.
O här kmr förödelsen; myp 7. Dom är 7or men ett år yngre. O så jobbiga! Elr några är schysta, men dt är typ bara dom som man känt sen 1an.

Jätte osammanhängande inlägg, vet! Svårt o bli förstådd me huvudvärk. Ha dt ;)

*fan va snyggt jag sitter..*








Omprov

Är redan på skolan (kom tio över 7) :( sitter på andra våningen o dör lite. Jag kmr faila. dööööör :)

Men snälla klicka på länken!
http://www.studeravidare.se/bloggc?id=pt5gufe2sfi




Sex? No thanks. My life fucks me every day.

Har omprov i litteratur, engelska, imon. Fuck. Nästan inte pluggat alls, men har blivit förhörd av mamma nu, så jag klara mej nog.. ;$ men jag vill verkligen klara det här provet! *hoppashoppashoppas*
Är så himla förändrad när dt gäller plugget jämfört med hur dt var i tex 4an. Då var jag värsta mvg-barnet hade nästan alla rätt på nästan alla prov. Kan dt inte bli så igen??

*myser med sigges tjockismage*






Ska du plugga vidare? :)

Ska du plugga på högskola? Vad ska du välja och var vill du plugga? Kolla in http://www.studeravidare.se/bloggc?id=pt5gufe2sfi för mer information om högskolor, universitet och utbildningar!


Kör

Kom hem från kören för ca en timme sen. Jätte seegt, var tvungen att sjunga en låt SJÄLV inför alla andra, som är två år äldre också. Men dt gick ganska bra.. Bara att jag började skaka typ mitt i låten :$ men innan gick Märta o jag till mcdonalds o åt glass, gott!


EUUWW

Åhh fick precis reda på att i fredags hittade en tjej larver i sin mat! Är så jävla äcklad, seriöst, LARVER!! så nu sitter Clara o jag i student center, flummar lite o äter nudlar :)






I miss you, the old you. The new one sucks.

Är nästan vid skolan nu, o gaah har bara en tofs. Kände lixom plötsligt såhär starkt att: jag vill ha flätor idag! Men går dt? Förmodligen inte. Men den jag har gjort blev faktiskt ganska snygg (efter typ 14 försök då..).

Har musik som första lektion, kuuul. Not. Vår musiklärare vet väl inte vad en bh är elr nåt, för man ser nästan alltid hennes bröstvårtor genom tröjan. :$ hon kan inte ens sjunga, men ho tror dt... Men ska av, ha dt!




"No offence" means "i am about to insult you, but dont get mad"

Ska precis gå ner o äta frukost, sen ska man bli körd av daniel till bussen. Yey. Orkar verkligen inte ta tåg idag. Menmen. Ha dt




Headache, heartache; same shit, right?

Ligger i sängen och lyssnar på nrj, o i huvet bultar dt som fan. Har jag fått migrän elr nåt? Elr håller på att få? Skiitjobbigt, dt finns i släkten så dt är möjligt, men vill seriöst ta livet av mej elr nåt om dt är så.

Helgen har vart ganska bra, chillat typ hela tiden så morsan fått damp; kollat på Vänner, sovit, virkat... Haha, känner mej som en jävla farmor. ;)
Maggan kom o hälsa på med Gustav (Gugge) o Lova igår, o guud va Goa dom är!! Så att ni ska förstå: Gustav o Lova är mina superduper söte kusiner. O Maggan är deras mamma då. Men Gustav o Cessan (min syrra) kom jätte bra överens, trots att hon är värsta kontrollfreaket redan som fyraåring. :) men ska nog sova nue, ha det gött

ser drogad ut på bilden men bjuder. osminkad också.


RSS 2.0