You try to be proud of who you are But still, you've gotta let those teardrops fall away

Shooo :) sover hos MoM idag, jätte skönt, behöver inte gå upp förrän kvart över 7 o åker me Clara på bussen till skolan. Följde me till hennes stall efter skolan idag, skitlyxigt va dt där! (jämförts mitt stall dåe...) Dt va asstort. Hade på mej mina gympakläder; linne o mysbyxor - bytte om när jag kom dit - så nu stinker dom o min halsduk o kofta häst... men dt va så värt dt! Vi stod o ryktade claras sköthäst i typ en timme innan hennes lektion började, o dt va skitmysigt. Han hette Good Luck (Goodie) o va jättefin, men tror inte han gilla mej.. :( haha iaf, får ta o hänga upp mina kläder så dom inte luktar hästskit imon i skolan. Ciao!




Kommentarer
Postat av: Clara :)♥

HAHA han älskade ju dig ;)♥

2011-10-27 @ 18:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0