håltimme

Tjenare alla heta brudar o killar ;) Sitter i biblan, har först en timmes rast idag, sen lektion o sen en och en halv timmes rast igen. Gööött. Bloggade inte imorse för min mobil ladda ur igår, så fick be clara ta me sin laddare till skolan. Hittade ett par handskar på busshållplatsen imorse, antagligen nån som hade glömt dom. Jag tog dom, o tänker lämna in dom till västtrafiks hittegods efter skolan. Ni kanske tänker why bother? Inte mitt problem lixom. Men när jag fortfarande spelade glömde jag min saxofon på hållplatsen en gång, otroligt smart elr hur? Men då var det nån som lämnade in den, o tur dt, för den var hyrd :$ så jag tänkte om nu nån person va så snäll att han/hon orkade konka på den tunga feta saken, så kan väl jag lämna in ett par handskar. Väldigt inressant inlägg, dt här. måste dra nu, börjar. ha dt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en jättebra dag! :)

2011-10-27 @ 11:29:36
Postat av: Alex

Tack dessamma! :)

2011-10-27 @ 19:29:51
URL: http://wrongregrets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0