Sover stående, vafan

Är så jävla trött... Somna vid halv tre igår. Tror jag... Osså vakna jag vid ca ett. Behöver åka till farmor igen! Så mycket bättre för mej att va hos henne än hemma, för jag kan snacka me henne, jag går o lägger mej tidigare o därav sover jag mer. Superduper skönt.

Idag ska jag då åka först till graven me morsan o lägga på några grejer som Isha o farmor köpte. Så är dt Helana-dagen oxå, så efter dt åker vi till brottkärr o äter lite lunch/middag-buffé. Gött. Sen ska jag möta upp Clara o så ska vi sälja såna här "märken" för hennes ridklubb, o dom ska vi försöka sälja i hovås, rikemans område ni vet ;) sen bidde dt övernattning hos Clara.

Men nu får jag dra mej, ska göra te o sätta på Vänner. Kan inte vakna upp på riktigt utan te, så får skynda! Ha dt ;*



*Tar lite egopics*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0