So the lion fell in love with the lamb...

Var ju och såg breaking dawn idag, och den var ganska bra, men jag fattar ändå varför den har fått så dåliga recensioner. Det var så mycket som inte kom med i filmerna från böckerna, och vissa grejer händer inte ens i böckerna. Blev ganska förvirrad måste jag säga. Men det var kul iaf, och tror dom som satt runt Märta och mig blev ganska irriterade på oss... För vi har båda läst alla böckerna, och därför sitter vi liksom och viskar (försöker iaf..) och kommenterar filmen hela tiden, vad som kommer hända osv. Var likadant när vi såg Harry Potter, haha. Vi fick nog några arga blickar...

Nu ligger jag iaf i sängen och myser, somnade i soffan förut så får se när man släcker lampan. Ha det gött ♥

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0