Min dag

Efter utvecklingssamtalet (som gick bra btw) åkte mamma och jag till Mio där jag förälskade mej i en pläd av typ äkta päls. Var dock inte lika förtjust i den när kollade på priset och såg att den kostade 2000 spänn... Sen åkte jag till Frölunda torg med Maria, Golvash och Marias föräldrar... Haha, aja, vi letade present till Elsa som fyllde år 1 oktober (höhö) - jag har iofs redan gett henne present, ett armband och örhängen, men ville va me på det här ändå ;) - och hittade nåt som tur va, så när hon kommer hem från Afrika om två dar får hon det. Ska väl passa på att säga GRATTIS i efterskott också, bara för att :)

Och inne på Monki provade jag (ja, javet att vi inte va där för oss själva, men kunde inte låta bli) en uurgullig tröja. Vill ha den :(

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0