Jersey shore

21/11 - 11

Älskar att kolla på JS, hihi, dramat... Men det blir lite för mycket när dom slåss me varann, asså sina rumskamrater. Det blir för mycket bara, Mike va ju liksom tvungen att åka till sjukhus.,.

Iaf, på sista lektionen idag, svenskan, så flummade Clara, ida och jag ihjäääl! Haha vet du hur kul det va... Och sen lyckades vår svenskalärare göra en blå fläck på sin egen panna?! Omedvetet, klart, men OMG hela klassrummet skrattade åt henne... Bäst asså.


21/11 - 11

Börjar tio idag, men syrran börja nio... Så är redan på skolan :/ och haha, Dania klagade på min sminkning (hon tyckte det såg ut som jag inte hade nån) så nu är jag på femte våningen och halvsover :(

-


Kommentarer
Postat av: Clara

Länkbyte ale? ;)♥

2011-11-22 @ 21:07:23
URL: http://allaboutmeclara.blogg.se/
Postat av: Clara

Sv: Ok! Idag kl.16 tidsinställt? :)

2011-11-23 @ 07:30:30
URL: http://allaboutmeclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0