Inspelning!

Tjenare! Förlåt att jag inte bloggade något igår, var borta hela dagen och glömde mobilen hemma. Men ska försöka ta igen det!

De senaste dagarna (lör, sön, mån) har jag haft körrep så har haft ganska fullt upp, men det är så att ni vet väl att på luciamorgon den 13e dec på ettan så kan man kolla/lyssna på ett luciatåg som görs av nån kör? Jaa, i år ska då min kör göra det luciatåget, så ska va med på tv! :) igår var det genrep, och idag är själva inspelningen, spännande! Och tror man kommer kunna se mej, för jag står på första raden ;) men det ska bli kul, så glöm inte att kolla då! Haha, puws ♥



Bild från i somras, fan va jag saknar Santorini asså... ♥


Kommentarer
Postat av: ronja

Sugen på ett länkbyte? Kommentera i min blogg då!

2011-11-29 @ 17:44:57
URL: http://ronjaalmthen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja det blir bra, jag gör ett tidinställt prick 16.00! Kram

2011-11-29 @ 21:27:22
Postat av: ronja

Sv: Ja det blir bra, jag gör ett tidinställt prick 16.00! Kram

2011-11-29 @ 21:27:48
URL: http://ronjaalmthen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0